Mijn trip naar Down Under - Reisverslagen van Thijs Hummelink - WaarBenJij.nu Mijn trip naar Down Under - Reisverslagen van Thijs Hummelink - WaarBenJij.nu

Mijn trip naar Down Under

Volgende week woensdag, 5 oktober vertrek ik voor ongeveer 7 maanden richting Down under. De planning op dit moment is dat ik in 5 maanden de Oostkust, Centrum van Australie (Alice Springs en Urulu), De westkust, Tasmanie, Melbourne en Adalaide ga bezoeken. Vervolgens verblijf ik 2 maanden in Nieuw Zeeland, waar ik zowel het Noorderlijk als het Zuiderlijk eiland ga bezoeken. Vervolgens vlieg ik daarna voor een aantal dagen naar Singapore en de planning is dan om op 7 april 2013 weer terug te zijn.
Waarom roep ik zovaak planning, omdat ik niet teveel dingen wil vast zetten en vooral met de insteek ga dat ik voor de dingen die ik wil zien de tijd wil nemen. Ook kan het zijn dat ik mijn reis ga verkorten of verlengen. Vanaf volgende week zullen jullie van mij regelmatig een update van mijn reisbelevenissen kunnen vinden via deze site. Ik hoop jullie lezers zo op de hoogte te kunnen houden. Voor nu vind ik het vooral nog heel onwerkelijk en besef ik nog niet dat ik vermoedelijk de reis van mijn leven ga maken. Nu de laatste voorbereidingen plegen en de tas inpakken.

Mijn volgende publicatie zullen jullie lezen als ik in Australie ben!

Groeten Thijs

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2013

Reisverslag 14

25 April 2013

Reisverslag 13

21 Maart 2013

Reisverslag 12

05 Maart 2013

Reisverslag 11

29 Januari 2013

Reisverslag 10, Hittegolven en Cyclonen
Thijs

Mijn reisverslagen en belevenissen vanuit Australie, kunnen jullie hier volgen. Veel leesplezier!

Actief sinds 25 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22703

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 07 April 2013

Mijn trip naar Down Under

Landen bezocht: